نقره، هدیه‌ای ماندگار

مجموعه تخصصی
طراحی، تولید و فروش
آنلاین محصولات مختلف نقره

مجموعه خرج کار با تکیه بر تجربه، دانش و نیروی انسانی خود به‌روزترین محصولات نقره را طراحی و عرضه می‌کند تا نقش قابل توجهی در بازار نقره کشور ایفا کند، این مهم در حالی رقم خورده است که بسیاری از همراهان ما با ایجاد ارزش افزوده به محصولات ما کسب و کاری برای خود ایجاد کرده‌اند.

ارسال به سراسر ایران

تضمین کمترین قیمت محصولات

تضمین خاص ترین طرح

فروشگاه خرج کار

مجموعه خرج کار از سال 1387 با اتکا به اعتبار جناب آقای رضا جواهریان و تجربه سجاد پژندی در دل بازار بزرگ تهران ایجاد شد تا در کنار ارائه محصولات متنوع، خاص و مقرون به‌صرفه حجم قابل توجهی کسب و کار به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کند.

مجموعه خرج کار تا به امروز توانسته به صورت غیر مستقیم برای 2000 نفر شغل پایدار ایجاد کند که این تعداد همراه بیش از 3000 محصول منحصربه‌فرد را با توجه به سلیقه مشتریان طراحی، تولید و عرضه می‌کنند. محصولاتی که راه خود را به بازارهای بین‌المللی همچون کشورهای حاشیه خلیج فارس، ترکیه و کانادا نیز پیدا کرده‌اند.

مجموعه خرج کار که دارای پنج زیرمجموعه کارگاه لیزر، ریختگی، طراحی و ماشین کاری، مینا کاری و کارهای دستی است توانسته با تکیه بر توان تیم طراحی و تولید خود تحولی عظیم در صنعت نقره کشور در زمینه طراحی، تولید و عرضه محصولات نقره همچون گردنبند، انگشتری، دستبند و .. ایجاد کند و سلیقه مخاطب خود را به سطح استاندارد جهانی بسیار نزدیک کند.

سال سابقه
0 +
از 1387 تا به امروز 

داستانی از نقره و آتش

تعدد محصولات
0 +
 

تنوعی برگرفته از عشق و هنر

 

مطالب وبلاگ

اینستاگرام فروشگاه خرج کار

ما هر روز کلی مطالب آموزشی جالب در اینستاگرام خرج کار منتشر می‌کنیم!

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من