skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر سولاردام در انواع برند های موجود در بازار می باشد.

در صورتی که نیاز بهتعمیر سولاردام گوسونیک gosonic دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا تعمیرکار سولاردام شرکت برای تعمیر سولاردوم گوسونیک شما در محل حضور یابد.

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر سولاردام گوسونیک gosonic ارائه دهنده خدمات با کیفیت تعمیراتی و با ضمانت ۹۰ روزه تعمیر سولاردوم گاسونیک است.

در ادامه به برخی از نکات نگهداری و تعمیر سولاردام می پردازیم.

تعمیر سولاردام گوسونیک در نمایندگی معتبر

هنگامی که نیاز به تعمیر سولاردام گوسونیک دارید بهترین کار این است که به نمایندگی معتبری مراجعه کنید تا به این ترتیب بتوانید دستگاه خود را با اطمینان خاطر به دست نمایندگی بسپارید و مانند روز اول آن را تحویل بگیرید. تعمیرات سایت یکی از تعمیرگاه هایی است که با مراجعه به آن متوجه خواهید شد که تعمیر سولاردام گوسونیک در نمایندگی معتبر در حال انجام شدن است. چرا که در این نمایندگی خدماتی مهم که برای تعمیر این دستگاه نیاز است به شما ارائه خواهد شد همچنین تعمیر این دستگاه با استفاده از تکنسین های ماهری انجام می شود تا به این صورت دستگاه به نحو احسنت تعمیر شود.

خدمات مهم مورد نیاز برای تعمیر سولاردام گوسونیک

به خاطر داشته باشید که به هر نمایندگی که مراجعه کنید باید خدمات مهم مورد نیاز برای تعمیر سولاردام گوسونیک به شما ارائه شود. چرا که این خدمات قسمت مهمی از تعمیر دستگاه هستند و حق هر مشتری است که خواهان آن ها باشد. برای مثال تعمیر دستگاه شما باید با استفاده از قطعات اورجینال انجام شود. همچنین پس از تعمیر دستگاه باید به شما ضمانت کتبی معتبر ارائه شود تا به این ترتیب بتوانید هر زمان که مجددا مشکلی برای دستگاه شما پس آمد به نمایندگی مراجعه کنید و درخواست تعمیر مجدد دستگاه را ثبت کنید.

تعمیر سولاردام گوسونیک با قطعات اورجینال

همانطور که به این موضوع اشاره کردیم یکی از مهم ترین خدمات هر نمایندگی معتبر تعمیر سولاردام گوسونیک با قطعات اورجینال است. چرا که زمانی که این دستگاه با استفاده از قطعات غیر اورجینال تعمیر شود ممکن است خیلی زود دوباره خراب شود و نیاز به تعمیرات مجدد داشته باشد. به همین دلیل تعمیر سولاردام گوسونیک در تعمیرات سایت با استفاده از قطعات اورجینال خود دستگاه انجام می شود تا به این ترتیب از بابت خرابی های پس از تعمیر نگرانی نداشته باشید.

تعمیر سولاردام گوسونیک با ۹۰ روز ضمانت کتبی

پس از تمام شدن تعمیر سولاردام گوسونیک نوبت به دریافت گارانتی از نمایندگی می رسد. چرا که در حقیق ارائه ضمانت معتبر از سوی نمایندگی می تواند به مشتری ها احساس دلگرمی بدهد و باعث شود بیشتر به نمایندگی اعتماد کنند و تبدیل به مشتری وفادار آن مجموعه شوند. به این صورت که هر زمان نیاز به تعمیر یک دستگاه داشته باشند اولین چیزی که به ذهنشان خطور می کند مراجعه به نمایندگی باشد. به همین دلیل در تعمیرات سایت نیز تعمیر سولاردام گوسونیک با ۹۰ روز ضمانت کتبی انجام می شود تا بتوانیم رضایت تمام و کمال مشتریان و کاربران عزیز خود را جلب کنیم و در هر گام از تعمیر دستگاه با آنها همراه باشیم.

تعمیر سولاردام گوسونیک با استفاده از عیب یابی رایگان

در نمایندگی های معتبر اغلب تعمیر سولاردام گوسونیک با استفاده از عیب یابی رایگان انجام می شود. چرا که مرحله عیب یابی عملا قبل از انجام تعمیر دستگاه است و در صورتی که به صورت حرفه ای و رایگان انجام نشود تعمیرکار نمی تواند تعمیر دستگاه را آغاز کند. به همین دلیل کار اخلاقی و درستی نیست که برای کاری که هنوز انجام نشده و پایه و اساس تعمیر سولاردام گوسونیک می باشد هزینه ای دریافت شود.

نکات نگهداری و جلوگیری از تعمیر سولاردام گوسونیک

سولاردام باتوجه به ویژگی های جدیدی که دارد ،دارای ترکیبی از فناوری ماکروویو و امواج گرمایشی است به این صورت که در سولاردام مانند ماکروویو دارای سیستم پخت مشابهی است اما المنت های نوری نیز به سیستم اضافه شده است.

بنابراین گرم کردن و پخت مواد در داخل ماکروویو تنها توسط امواج مایکروویو انجام میشود اما در سولاردام به وسیله امواج ماکروویو و امواج گرمایشی نور انجام میشود که این ترکیب در سولاردام باعث میشود تا سرعت پخت تا ۱,۵ برابر بیشتر از ماکروویو باشد.

  • درب سولاردام را محکم نبندید این کار موجب بهم ریختن مکانیزم قفل درب سولاردام می شود.
  • سولاردام را خالی روشن نکنید زیرا این کار موجب میشود امواج داخل دستگاه جذب چیزی نشود و موجب داغ شدن قطعات داخلی سولاردام شود.
  • آب را در کتری بجوش بیاورید و از دستگاه سولاردوم استفاده نکنید.
  • درون دستگاه را بطور مرتب تمیز کنید.
  • از محافظ برق برای دستگاه سولاردوم خود استفاده کنید.این کار از نوسانات برق که موجب خرابی دستگاه شما می شود جلوگیری می کند. بدین صورت نیاز به تعمیر سولاردام پیدا نمی کنید.
  • بهتر است دستگاه هر چند وقت یکباری برای جلوگیری از نشتی اشعه بوسیله تکنسین های متخصص تست شود.
  • در هنگام استفاده بهتر است فاصله خود را با دستگاه حفظ کنید.
  • بهتر است غذا را در ظروف مناسب قرار دهید . هرگز قطعات فلزی مانند قاشق ، چنگال و …. را در داخل دستگاه قرار ندهید.

۳ کاری که نباید با ماکروفر انجام دهید

  1. در هنگام استفاده همیشه هوشیار باشید به خصوص هنگامی که پاپ کورن درست می کنید زیرا به دلیل وجود مقدار زیادی حرارت تولید شده اغلب منجر به آتش سوزی ناگهانی می شود.
  2. هرگز از ماکروفر خود برای گرم کردن شیشه شیر کودک استفاده نکنید.
  3. برای گرم کردن و پخت و پز همیشه از یک ظرف ماکروفر یا کاسه ایمن استفاده کنید.

تعمیر-سولاردوم-گاسونیک

مشکلات شایع در سولاردوم گوسونیک

  • روشن نشدن دستگاه.
  • گرم نشدن غذا در داخل محفظه.
  • ظرف داخل سولاردام نمی چرخد.
  • جرقه زدن داخل دستگاه.
  • دستگاه غیر یکنواخت و با سرعت پایین غذا را می پزد.
  • کلید های پنل کار نمی کند.
  • غذا در داخل سولاردام مانده و در دستگاه دیگر باز نمی شود.
  • سولاردام بعد از مدت کمی کار کردن خاموش می شود.

تعمیر سولاردام گاسونیک ( gosonic ) در تعمیرات سایت

تعمیرات سایت بصورت تضمینیتعمیر سولاردام گوسونیک gosonic شما را انجام خواهد داد.

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر سولاردام گاسونیک (gosonic) ارائه دهنده خدمات با کیفیت تعمیراتی و با ضمانت ۹۰ روزه همواره رضایت مشتریان خود را طی بیش از ۳۰ سال ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی بدست آورده است.

تعمیرات سولاردام خود را به تعمیرکار سولاردوم متخصص و مطمئن بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

تعمیرکار سولاردام گوسونیک متخصص و با سابقه تعمیرات سایت کلیه خدمات تعمیر سولاردام گاسونیک شما را با استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی، به سرعت و با بهینه ترین قیمت انجام می دهند.

همچنین مشتریان تعمیرات سایت با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه شرکت بهرمند شوند.

مطالب مرتبط:

•علت گرم نکردن ماکروفر

•۴ علت جرقه زدن ماکروفر – تعمیر ماکروویو

•فر بهتر است یا ماکروفر

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 10 Comments

    1. با سلام،
      کاربر گرامی برای مراجعه به تعمیرات سایت می توانید به آدرس ” شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد ۱ ” مراجعه نمایید.

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مشکل دستگاه شما ممکن است به دلیل خرابی موتور گردان دستگاه اتفاق افتاده باشد و یا به دلیل تکان خوردن و یا شکستن پایه سینی این مشکل رخ داده باشد. در صورتی که مشکل از پایه ها نبود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس برقرار کنید تا تعمیرکاران با تجربه تعمیرات سایت دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر کنند.

    1. با سلام،
      کاربر گرامی ممکن است لامپ دستگاه سوخته باشد و یا برد الکتریکی مشکل داشته باشد و همچنین ممکن است در اتصالات دستگاه مشکلی پیش آمده باشد.

    1. با سلام،
      کاربر گرامی ممکن است سینی خوب جا نیوفتاده باشد و یا پایه آن خراب باشه. همچنین ممکن است موتورگردان آن مشکل داشته باشد و یا در اثر کثیفی این اتفاق افتاده باشد.

  1. سلام خسته نباشید. بخشید چرا دستگاه سولاردام گوسونیک دیگه مثل قبل غذا هامو گرم نمیکنه؟ اگه لازمه مدلش رو هم پیدا کنم بگم بهتون

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مشکل گرم نکردن غذا ها در سولاردام گوسونیک می تواند به دلیل خرابی قطعات داخلی آن مانند میکروسوئیچ، مگنترون، دیود و … باشد که باید توسط تعمیرکار متخصص عیب یابی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top